Terrafobica 68 Postad 18 Mars , 2006 Fan vad jag känner för att gnälla på dumma MG´ are ibland (1) Särstavning! Vilket otyg. I varenda tråd kan man läsa om Motor båt, motor kunnig, båt skatt, chatt bilder. Kan inte folk stava längre? (2) Felaktiga svar. Folk svarar utan att ha ordentligt på fötterna, fy, kan vara farligt. (3) Hört talas om Google? Jasså, men använd den då! Eller kolla för all del i MG´ s arkiv FÖRST! Tusen trådar om samma sak ÄR tråkigt. Hehe, vad skönt det var. Piggade upp liksom. Nu är de er tur! Ps. Tänk på att jag ligger ner, man sparkar väl inte på en som.......? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 18 Mars , 2006 Jag behöver inte säga det själv, det finns dom som redan sagt det Retar du upp dig på ting som är små så är du väl inte större än så (Alf Henriksson) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 18 Mars , 2006 Hehe, kände mig rätt liten när jag skrev det, vet inte om det gjorde mig större precis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 18 Mars , 2006 Klart att du får gnälla Terra,det behöver vi alla ibland. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 18 Mars , 2006 ja,ja gnäll på då för fan. Testa med det här spännet på gnällbältet, kanske lättar på trycket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 25 Mars , 2006 Var får man tag på det stiliga bältet? Skulle passa mej perfekt (bor i gnällbältet) MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser