vesslan71 0 Postad 17 Mars , 2006 Hej!Har en utombordare mercury xr-2 150hk årm-90.Den går lite taskigt oftast när den e kall,bara bluddrar trots full spetta. Går som en klocka när den vill.dom 3 stiften på ena sidan blir blöta,får torka av dom så blir det ngt bättre.Alla stiften är bytta. Tacksam för tips på vad man kan kolla..Mvh/Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
r-bert 0 Postad 17 Mars , 2006 kontrollera att den inte drar tjuv luft, spruta med start gas över motorn, då ska den inte öka i varv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vesslan71 0 Postad 20 Mars , 2006 Hej!tack för tipset,nåt att börja med i alla fall /Peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 20 Mars , 2006 Man kanske ska påpeka att man bör spruta försiktigt med gasen, den är tämligen lättantändlig;-) /Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antu 1 Postad 22 Mars , 2006 Ursäkta, kan inte hålla mig; Jodå! Min motor är ganska kunnig!!! Men min båt slår mig alltid i TP... Den båten kan allt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
vesslan71 0 Postad 22 Mars , 2006 Men det e ju kanon!!Skicka hit den o moppa mina golv då!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser