mellanbleka 0 Postad 15 Mars , 2006 Hej på er tänkte köpa en adec mellanbleka 1972 o22 har nå.n foto på den är det någon som kan säga positva negativt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 15 Mars , 2006 Hej Här men även här Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 15 Mars , 2006 Mellanblekorna har balsa som distansmaterial i överbyggnaden, vilket har en förmåga att ruttna om genomföringar osv inte är täta och vatten tränger in. Något jag bistert fick erfara och åkte på att plasta om fördäck och rufftak, en ganska stor operation. Viktigt är att kolla att inte det har delaminerats ngnstans eller att annan misstanke av fuktintränging, t ex skuvar till knapar, grabbräcken mm är kraftig korroderade. mellanblekan är annars en trevlig liten båt och hyffsade utrymmen trots sin ringa storlek. /Patrik PS! Trädetaljer vid pentry samt instrumentbrädan är ej orginal Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mellanbleka 0 Postad 16 Mars , 2006 tack för bilder och info vad är riktpris på blekorna? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 16 Mars , 2006 Priset beror helt på skick. Jag fick 33000 för min i höstas (-73, MB10), den var i fint skick och mkt utrustning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 16 Mars , 2006 En till... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 16 Mars , 2006 å ännu en... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
adec540 0 Postad 13 Maj , 2006 Hej. Jag har en mellanbleka från 77. 5,4*2,2. Den är väldigt stabil, lättmanuvrerad och är stadig i hög sjö. Ruffen är något låg i tak men där sover vi bara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
adec540 0 Postad 25 Maj , 2006 Jag fick ge 44 000:- för min. Det var kanske lite dyrt då instrumentpanel och dynor var i uselt skick. Det viktigaste för mig var att det var en dieselmotor med få gångtimmar som skötts som den ska. Det kan bli dyrt om man måste byta motor/renovera... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser