Saittam 0 Postad 15 Mars , 2006 Hallå där ute! Finns det något intresse för en Four Winns klubb? Är på G att starta en inom kort! Den omfattar även Wellcraft,Larson,Glastron mfl se länk:www.genmar.com Tanken är att kunna dela med sig av erfarenheter, tips och byta/söka reservdelar mm. Utan er -ingen klubb! /Mattias Lundqvist (Saittam) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Kickdown 3 Postad 15 Mars , 2006 Tjena! Låter kanon tycker jag! Mvh Thomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Mala 2 Postad 15 Mars , 2006 four winns !! det är grejer det Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NiclasV 0 Postad 15 Mars , 2006 ja e me Glastron 4 ever ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 15 Mars , 2006 Bra initiativ Själv har jag en Sea Ray som jag trivs med, även om jag fått upp ögonen för Chaparral 290 som är min drömbåt just nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kurran 0 Postad 18 Maj , 2006 Ok från min sida. mvhkurran Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
basdanne 0 Postad 22 Maj , 2006 Jag är på. Sjösatte just vår nya Fourwinns 200 och den gör härliga 45kn efter lite trimming av drevet. Härligt med V8:an som gungar till hela båten vid start. Och insprutingen skall vi inte tala om. Riktigt gott att bara kunna vrida på nyckeln. Inget pumpande, inget meck med choke eller grejande med gasen vid start. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bar190 0 Postad 29 Juni , 2006 Amerikanska DC:s är vanebildande, jag är med! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser