ulvan 0 Postad 15 Mars , 2006 Hej ! Jag planerar att köpa tv till båten, men undrar vilken digitalbox och antenn jag ska välja? vill ha något i den lägre prisklassen men som funkar bra. Har tittat på en box som heter smartbox, är det någon som vet om den är bra? Ska man ha digital eller vanlig antenn ? /Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 15 Mars , 2006 Jag kör med en freecom DVB-T USB-stick till min bärbara dator funkar skit bra kostar 850:- på Dustin. Får in alla fria kanaler från det digitala nätet. MVH Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulvan 0 Postad 15 Mars , 2006 vilka är dom fria kanalerna ? är Mark antennen på teknikmagasinet 300:- något att ha, kan den funka med digitalbox? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
conny737 0 Postad 15 Mars , 2006 Jonas, får du bra bild även på båten? Har också en digitalbox till min PC, men har svårt att få in någon bra signal trots anntennförstärkare. mvh, Conny Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 15 Mars , 2006 Jo jag brukar få bra bild och är nöjd, men jag är ju i mälaren och kuskar runt mest uppsala-stockholm e det inga problem MVH Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 15 Mars , 2006 Hej jad har satt upp en lcd 12 tums skärm och skaffat en bilstereo ser ut som vanlig men den kan köra dvd,mp3,mp4 och har tv tuner!! funkar kanon stereon kommer från Canada och kostar 2500kr/ink frakt. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
slproject 0 Postad 15 Mars , 2006 Hej, jag jobbar med radio/tv och kan bara säga en sak köp INTE smartbox. Riktigt dålig kvalitet på den, köp hellre Sagem ITD50 eller dylikt, ca 600:- klarar 12V m.m. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 15 Mars , 2006 Lite grinigt om den inte har video ingång när dom släcker annaloga nätet Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Myggbetet 2 Postad 15 Mars , 2006 Swedol Hydraulprodukter säljer en 12v tv antenn för ca 160:- moms. Men inbyggd antennförstärkning. Tror det priset är svårslaget och det brukar ha rätt bra kvalite på sina prylar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulvan 0 Postad 16 Mars , 2006 Tack för svaren, var hittar jag sagem boxen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 16 Mars , 2006 Sagem brukar man hitta i fackhandlen, alltså din lokala radiohandlare. I stockholm tex. Hages. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mancruiser 0 Postad 17 Mars , 2006 mitt råd e:stanna hemma om du se på tv! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 17 Mars , 2006 Nu blir jag nyfiken, varför det? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jimsan 0 Postad 17 Mars , 2006 Måste ju ha box och antenn när man är hemma också, så problemet är ju det samma Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
draco 2 Postad 17 Mars , 2006 Den har video igångar 2st. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dragos 0 Postad 17 Mars , 2006 Vad heter denna super apparajt? Var köpte du den ? Via nätet?. Kan du koppla 12 skärmen direk till bilsteron? Många frågor ... men en intressant pryl/Dragos Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser