Saittam 0 Postad 14 Mars , 2006 Hallå där ute! Finns det något intresse för en Four Winns klubb? Är på G att starta en inom kort! Den omfattar även Wellcraft,Larson,Glastron mfl se länk:www.genmar.com Tanken är att kunna dela med sig av erfarenheter, tips och byta/söka reservdelar mm. Utan er -ingen klubb! /Mattias Lundqvist (Saittam) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
NiclasV 0 Postad 14 Mars , 2006 Hej ! kanske vi sulle utvidga kretsen till Genmar båtar så kan flera komma med ? Genmar är leverantör av bland annat Four Winns , Larson Glastron med flera båtmärken Här är länken till deras hemsida: http://www.genmar.com/ Vad tro du om detta ? Cheers, Nic Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Saittam 0 Postad 14 Mars , 2006 Hej! Det låter som en bra ide! I grunden så är dom från samma tillv/företag allihopa. Förutom vissa undantag... Det här får spinnas vidare så höres vi... /Mvh Mattias (saittam) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
basdanne 0 Postad 15 Mars , 2006 Jag kan vara med snart.... Får min FW 200 troligtvis i slutet av april. Kul med en FW-klubb! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Frode 0 Postad 14 April , 2006 Hei. Det låter bra. Håper at det blir ett fotoalbum med masser av fine bilder på Four Winns og lignende båter. Dette forum er også bra for å få tips og svar. Vi har en Sundowner 205 -89 som er helt toppen. Utrolig bra planlösning. Går fantastisk bra i og med skrovets form og lengde. Tyngden gjör den også stabil som få. Den passer vår familie veldig bra med sine sitteplasser, soveplasser, stuvutr.badebrygge og delt vindrute. Det blir nok mange timer ute på sjön i år også. Ha en fin sommer. Frode Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
El_jimbo 0 Postad 1 Augusti , 2006 Hallå! Jag har ju en Glastron men blir gärna med i en sådan klubb! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Liptonse 0 Postad 2 April , 2007 Hej, hur gick det med Four Winns klubben? blev det någon?Mvh Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
basdanne 0 Postad 4 April , 2007 Vet inte riktigt... jag är kvar ialla fall. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Saittam 0 Postad 3 Oktober , 2007 Hej allihopa! Min hälsa har tyvärr satt käppar i hjulet på senare tid så jag har varken haft tid eller ork. Jag får be om ursäkt för att jag inte svarat tidigare men hoppas att någon annan känner sig triggad till att dra igång en klubb! Jag har båten kvar och är gärna med i så fall....Det hade ju varit himla kul... Mvh/ Mattias Saittam Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stratto 1 Postad 4 Augusti , 2008 såg en gammal länk om four winns clubb hur har det gått Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Zinderella 0 Postad 31 Augusti , 2008 Blev det någon klubb ? Har en Vista 258 och è på ! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser