nuklex 0 Postad 10 Mars , 2006 Hej skulle vilja veta vad ni skulle köpa för båt med mid cabin för ca600.000? finns ju så många att titta på från sea ray till glastron Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 10 Mars , 2006 Skulle börja att titta på vad som är till salu först . Och sen ta det stora jobbet att åka omkring å titta, titta ,titta ... . Till slut fastnar man för just DEN ....hehe När man blir kär .. så köper man !! kom med fler frågor när du vet mera själv ! JSr Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SeaRay-270 6 Postad 10 Mars , 2006 Hej. Är väldigt nöjd med min Sea Ray 270 från 1990. Det viktigaste är naturligtvis motoralternativen. För min egen del bestämde jag mig för att ett krav var dubbla motorer. När jag hittade en med nya motorer, nya drev, nya instrument mm så slog jag till direkt. Jag tittade på ett antal båtar innan jag fastnade för Sea Ray. tyckte inte någon föll i smaken förrän jag tittade på Sea Ray. Passar oss perfekt. Mycket lättare att hitta båt när man bestämt sig för vilken modell man vill ha. Som sagt, tänk igenom vilka moteralternativ du vill ha, diesel/bensin - enkelt eller dubbelmontage. mvh Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rexco 2 Postad 10 Mars , 2006 Jag hade köpt en Glastron 24fotare... Jag tycker helt enkelt att den här helcool... !!!MVH REXCO!!! Som kör Bayliner obs med midcabin hahaha Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Apollo11 0 Postad 12 Mars , 2006 Hej! Ett tips på en nästan ny midcabins båt som finns på Åmåls båtmarina www.dalbobatar.se under begagnat sök på Crownline 242CR, har varit och tittat själv på båten och den är riktigt fin. Bra utrymme och en riktig motor (Volvo Penta 5,7 GL med duoprop drev). Passa på gå in på deras hemsida och ring dem så får du säkert veta mera. Lycka till med båtköpet. /Apollo_11 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 14 Mars , 2006 Hur är det med Wellcraft 2600 är det en båt att tänka på? Dom ser ju ganska snygga ut i alla fall. Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 14 Mars , 2006 Håller med .. trevliga lösningar m.m. Skickar med en länk där det finns massor med bilder på just en sån !! http://www.iboats.com/boats/marine--1/boats--10/power_boats--100/cruisers--1010/cruisers--701/108879.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 15 Mars , 2006 Jag får tyvärr vänta med att köpa en ny lite större båt för att eftersom jag köpte min bella620 ny förra året är det inte ekonomiskt att byta båt så tidigt... sa dom på marinan. Så jag får vänta till nästa sommar eller nått. MVH Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 18 Januari , 2007 Det blev tillslut en Maxum 2700 från 2001 som jag köpte i Slutet på september. Är hel nöjd allt känns som nytt. Hoppas på en fin sommar 2007 100 dagar till sjösättning Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 19 Januari , 2007 tack så mycket. längtar bara till sjösättning nu kan knappt jobba man skulle gå i ide och vakna i slutet på aprill.. Jonas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser