Mats_ 0 Postad 9 Mars , 2006 Det är många som skrivit till mig på sistone med frågor angående motorbyte på Maxim. En del har läst min artikel i tidningen Praktiskt Båtägande, och en del har hittat mig genom maringuiden.se För att hjälpa så många som möjligt så har jag nu gjort en ny hemsida för Maxim-båtarna. Den ska vara lite mer dynamisk och erbjuda er användare funktioner för att skapa egna album och artiklar mm. Sajten är dock inte klar ännu, så ni får ha lite tålamod med den. På hemsidan finns det en massa bilder på de jobb som jag gjort, samt bruksanvisningar och såklart artikeln om motorbytet. Ni hittar hemsidan på maxim.saz.se Som kuriosa kan jag berätta att det finns två stycken Maxim på Grönland, varav en är på väg att få en ny motor. Det är lite coolt tycker jag! Vänligen //Mats Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kastrup 0 Postad 16 Mars , 2006 Hej Mats tak for linken, det er rigtigt flot arbejde, der er jo nok snart ikke nogen vej udenom et motorbyte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Eklund 0 Postad 5 April , 2006 Bra initiativ med forumet, har reggat mig där nu!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser