Terrafobica 68 Postad 8 Mars , 2006 Trots halsfluss med 39 graders feber så begav jag mig till mässan en dag till. Jag var så jävla (ursäkta kraftuttrycket) trött efter det senaste utspelet från våra politiker, att jag behövde gå runt bland båtar och pryttlar för att lugna ner mig. Och så blev jag kär! Där stod hon! En Chaparral 29! Bara 1,3 mille! Dream on Terra De slantarna har inte jag. Men drömma är gratis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Havskatt 18 Postad 9 Mars , 2006 Håller med dig ! Jag var och kollade på Chaparral också, as fin ! Såg du att bordet i ruffen var elmanövrerat ! Men jag blev också kär i en Monterey 250, 25 fotare med samma funktioner som Chaparral men mindre för ca 780 TKr, mycket båt för pengarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 9 Mars , 2006 Vilken kabin i en 29-fotare! En rejäl midkabin bakom dessutom. Får väl börja med bingolotto Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 9 Mars , 2006 Jag gick medvetet föbi de båtarna för att inte få några griller i huvudet. Köpte på mig Ankarolina, ny flytväst till 5-åringen och framför allt, en tube till sommaren. Sedan har jag ägnat 2 timmar åt att försöka förklara för barnen varför vi inte har en båt med tak på. Nästa år skall jag ta med hustrun, det är bätte att de försöker lobba hos henne. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
lino 0 Postad 18 Juli , 2006 Jag var ute med goda vänner i söndags som är lyckliga ägare till en 290 Signature, och ... jag är avundsjuk ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser