hustran 0 Postad 8 Mars , 2006 I dag vågar man väl inte skriva nåt om den(med tanke på Messings utspel)För några år sedan fick man gå in på mässan gratis tror jag,just denna dag.Jag antar att det var för att man trodde inga kvinnor var intresserade av båtar(kostade inte mycket)Har inte hört något om det sen då.Tyvärr sket det sig i måndags,men i morgon skall det ske,Mässan här kommer jag.Det känns härligt,men jag behöveringenting.Skulle vara ett av de nya båtsportkorten då.Nu får man se om fasan från 90talet(turkosa,otäcka,fula)Har försvunnit.Hoppas.Man undrar var alla båtar tar vägen,då och då.Problemet tror jag kommer,när det bara bubblarupp nya modeller.Det är som shampo,läsk,osv.Många meter,men innehållet är nästan detsamma.Njuter vi av att spännaoss eller gillar vi livet på sjön? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gulan 0 Postad 8 Mars , 2006 Man undrar var alla båtar tar vägen, Jag tror att dom sjunker för så fula otyg, f´ låt fartyg kan omöjligt få förpesta skärgården. Det räcker med att de låter och luktar illa. Den dan jag får tag på en snipa som är ljud och luktlös så slår jag till!!! O-ljudet och o-lukten är det enda jag har emot motorbåtar! Där tar seglaren storslam. Gulans husse och jag skall halta till mässan på fredag. Jag struntar i A-hallen och B-hallen, det blir C-hallen för mig. En fin flytväst kanske, till mig och 3 till hundarna, ett signalhorn att tuta i om det blir dimma, titta på en gerke (nej skojar bara, peke hette det),ja det finns säkert tillräckligt för att hålla mig sysselsatt där några timmar. Gulans matte. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 8 Mars , 2006 Välkomnar livet på sjön.Hoppas du hittar vad du söker.Orkar inte bråka med grabbarna.Livet blir vad du önskar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marbleman 0 Postad 9 Mars , 2006 Idag är det internationella mansdagen, och 364 till på rad... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gulan 0 Postad 10 Mars , 2006 Jag förstår precis vad du menar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser