Riwallen 1 Postad 9 Mars , 2006 Fortsatt kallt i Småland -20 på nätterna. Vackert väder och nästyan grader på dagarna. 57 cm snö När ska det sluta. Men vistt är det skönt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 12 Mars , 2006 I dag har det varit strålande 1 mitt på dagen,men just nu -8 MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 12 Mars , 2006 Hej! Vi har också haft strålande vårväder hela helgen, bilden är från igår vid middagstid. Nu är det kallt igen, minus 10. Kan inte komma ihåg när det var så kallt här... *Vår On* /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 13 Mars , 2006 Mellan sala å uppsala..Leende Pingviner utanför fönstret,isbjörnen har tagit över båten. Verkar aldrig sluta snöa. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Linde 1 Postad 13 Mars , 2006 -0.1 & ca: 40cm snö i Piteå. Våren är på väg :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 13 Mars , 2006 Just nu ca.1minus o sol men nattetid fortf.15 minus.Nu orkar jag inte längre.Massor av numera förhatlig snö,men hur vidrigt ska det bli när allt ska smälta? Ösvealand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 15 Mars , 2006 Ludvika kl 19:30. -2,5 grader. Lite nysnö i morse men solen värmer ganska ordentligt på dagarna nu och det droppar från taket åtminstonde nägra timmar på dagen. Bara 4 dm is kvar att smälta alltså. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gulan 0 Postad 17 Mars , 2006 Idag skiner solen och det droppar från taket, jag har suttit i solen och läst en stund. Det var 15 grader i solen och 4 i skuggen så det tar sig ,sa mordbrännarn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 17 Mars , 2006 Varma dagar men kalla nätter men det verkar vara på rätt väg ialla fall. !0 grader och sol på dagen -9 när det här skrivs man får väll bara hoppas MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 18 Mars , 2006 Samma här! (Gbg) Dryga - 6 ute nu (02,02) men många plus dagtid.... - Mindre is i älven! Idag gick jag i t-tröja, vår i luften? Mvh /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 18 Mars , 2006 Eke, man skall sova på natten eller liknande. Inte sitta och stirra på en termometer Ludvika, - 6,0 men även här är det mycket dropp på dagen. Rörliga delar av sjön har gått upp nu, trailer annonser kommer ut på Blocket så nu närmar det sig. //Calle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 18 Mars , 2006 Oj!Vi fick faktiskt lite regn i dag,men nu ser det ut som vinternåtervänder.Mycket snö. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nora16 0 Postad 20 Mars , 2006 Usch hela helgen har det varigt sol och varmt så snön börjat smälta... nu är det måndag och Tok-snöar igen. Suck/ Mathias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 20 Mars , 2006 Hej Mathias! Här i Göteborg skiner solen, plus 11 på termometern... - Kanske något lokalt där du bor! Vårkänsla i luften Knackar i bordet. Mvh /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nora16 0 Postad 20 Mars , 2006 Ja det är väl så.. vi hadde vårkänslorna igår när det påla i stuprännorna och snö mängden halverades men idag vill det bygga på igen. Man märker ju snabbt hur pigg och glad man blir när solen tittar fram. hoppas det blir en kanon sommar som väger upp vintern. // Mathias Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 21 Mars , 2006 Nu får man väll snart träffa en psyckolog. Ena dan verkar det som om våren äntligen är här. Sen kommer kung bore åter. 4 på dagen -10 just nu. MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 22 Mars , 2006 Halva dan,rätt hyfsat.Sedan har snön vräkt ner,spännande,men nu undrar man hur våren blir.Åskan gick också,Häftigt.Ö svealand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 22 Mars , 2006 Det dundrade på bra ett tag. Var och hämtade min nya bil idag, men när jag kom hem var den inte lika fin som när jag hämtade den Från bondepraktikan: hörs åskan i mars kan man vänta snö i maj. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 22 Mars , 2006 I morse fick jag stora darren 25 cm nysö på en dryg timme mera snöbyar under dagen just nu -12 MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 23 Mars , 2006 Just nusnöar det i Stora Vika,Nynäshamn! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 23 Mars , 2006 Hej,Vilket jävla väder ni haft där nere i år. Här uppe längs Norrbottenskusten tror jag inte det snöat på en och en halv månad. Vi har väl mellan 40 - 50 cm snö just nu. På morgonen är det runt -10, på dagarna ett par minus men ganska kall nordväst vind. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 23 Mars , 2006 Blir inte ett dug förvånad över om det inte blir någon säsong i år det blir väll till att binda ankaret om hallsen och ställa sej på isen och vänta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 24 Mars , 2006 Var nere vid bryggan idag,50cm is i viken?Kallare väder på måndag enligt prognosen.FY F-n. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Seafl0wer 0 Postad 24 Mars , 2006 Var uppe i Åre förra veckan och mötte våren!Nu är man tillbaka till vintern i Fjollträsk .-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 25 Mars , 2006 Hej! För drygt 5 år sedan flyttade jag ner till Göteborg för att bla. annat kunna segla året om... Förra året gick det, vi seglade 27 december. *Mmmm* I år har vi legat infrysta hela vintern = Ingen segling! Undrar Varför vi drömmer om Medelhavet mer och mer? *Segling On* /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 25 Mars , 2006 Läste att ni styr kosan mot norr i sommar,är inte det fel håll? J Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 25 Mars , 2006 Annars,ni har en fin hemsida Lasse.Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Mariage Postad 25 Mars , 2006 Får nog tänka om!!!http://www.isabella-iceboat.com/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 26 Mars , 2006 Vackert i dag sken solen och det rinner från taket nu tror jag på bättre tider ska få lite snö i natt men i morgon ska det regna så våren är nog här nu eller. MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
2352 0 Postad 31 Mars , 2006 http://web.telia.com/~u30034689/ mitt väder Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser