Latoja 0 Postad 6 Mars , 2006 Hej alla, Ska byta tank och måste låta någon bygga en rostfri tank åt mig. Finns det någon därute som kan rekommendera en bra tankbyggare i Stockholmstrakten? Det gör inget om han/hon har en sund prissättning =). Tack Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 6 Mars , 2006 Kolla med Thimnders rostfria, 08-744 12 44. Snacka med Pelle eller Mattias. Om du tillverkar en mockup-modell i kartong så gör de en lika dan i RF. Man kan naturligtvis tala om måtten oxå /LC Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Latoja 0 Postad 6 Mars , 2006 Tack för tips! Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Latoja 0 Postad 5 April , 2006 Nu har jag hämtat nya tanken. Kan verkligen rekommendera Järna Rostfria. Rimliga priser och bra jobb!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 5 April , 2006 lite nyfiken på vad du fick ge (samt ungefärlig storlek och form)? mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coronet75 0 Postad 5 April , 2006 Jag köpte oxå en hos Järna.600:- 300l Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 6 April , 2006 Det var j-vligt billigt!!! Bara materialet brukar vara dyrare, har du missat en nolla? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
coronet75 0 Postad 6 April , 2006 Oooops! Givetvis missade jag en nolla. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Latoja 0 Postad 6 April , 2006 Jag fick betala 5300:- för en tank på 230 l, inkl Wema bränslegivare. De hade enligt egen uppgift räknat lite fel när de gav mig priset (de ville nog egentligen ha haft en femhundring eller tusenlapp till), men gnällde inte utan stod fast vid priset - stilpoäng. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser