Terrafobica 68 Postad 6 Mars , 2006 Den här verkar ju rätt kul http://www.macgregoruk.com/26M London NS high.wmv Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sfinxon 0 Postad 6 Mars , 2006 Häftigt koncept, såg dock lite läskigt ut med en segelbåt som ligger och svänger runt i 20 knop. Frågan är hur slutstyv den är med tanke på avsaknaden av synlig köl, den kanske är utfällbara den med ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 6 Mars , 2006 Väldigt smidiga lösningar, jag har en kompis som köpte en macgregor för ett par sesonger sedan, har är väldigt nöjd med den. Fast den är lite svajig om man kör den som motorbåt och har masten uppe (lätt att sjuva) Han kunde pga landhöjningen inte komma in i viken vid sitt sommarställe längre (långt upp som fan) med en vanlig segelbåt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 6 Mars , 2006 Jag låg utanför Hållö med dörje ute när ja hör en motor på fullt varv,, när jag tittar åt babord så trodde jag inte mina ögon, där kom en segelbåt farandes i vad jag uppfattade som bortemot tjugo knop. När jag sen kom iland och berättade detta fick jag förklarat för mej att det troligtvis var en mcgregor jag sett. Såg helt bisarrt ut, men gick undan de gjorde de. mvh stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser