stefano 0 Postad 4 Mars , 2006 det är eko i mitt lod och sjö i kortet.. skrivihop.nu ffs! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iBoat 0 Postad 4 Mars , 2006 Håller med dig. Är det rök fritt eller rökfritt? Skärpning särskrivare! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 5 Mars , 2006 Hurra för alla särskrivare, ni ger mig dagligen goa skratt Här är några exempel som jag snott från www.skrivihop.nu KYCKLING LEVER - ..han lever, han lever, hurra hurra BAD SHORTS - inte är de bra inte... HUGG ORM - Effektivare än att slå den? BRUNSTENS BATTERIER - något för massageapparater? SKUM TOMTE - tar klapparna själv. RÖK FRITT - bolma på bara! SLÄNG GUNGAN - den är nog trasig. SJÖ NÄRA TOMT - inte sjönära då? KASSA SKÅP - inget att förvara något värdefullt i. HAND TVÄTTAS - före maten. KLIPP PYTON - har ormar hår? NACKA NAPRAPATERNA - ta livet av dem! LÅNG HÅRIG - men kanske snaggad? BIND GALEN - innan han skadar någon! SNOR KRÅKA - stjäl en fågel. JÄST SVAMP - alkoholhaltig? ETT STYCK MORD - vill ni beställa något mer? SKYGG LAPP - skraj same? HÅLL PLATSEN - så ingen annan tar den. SJUK GYMNAST - kan behöva en sjukgymnast. MORGON ROCKAR - kväll suger? BARN UNDER KLÄDER - rädda dem innan de kvävs! SUPER UNDER STÄLL - dricker alkohol medan han sladdar? ETT TRUMPET SOLO - tutar lite motvilligt? SNODD MAPP - Åhléns kränger hett kontorsmateriel för 19:90 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser