Player311 1 Postad 4 Mars , 2006 Hej! Vad har ni för planer för sommaren? Med tanke på den långa vita vintern så kommer ju naturligtvis sommaren att bli både lång och varm. Så vad har ni gjort upp för spännande planer? Skall ni ut på långfärd eller hålla er i hemmavattnen? För mig blir det nog Bohuskusten upp till Norge och vidare till Grimstad. Mats Kaiata S106 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
smoegen 89 Postad 4 Mars , 2006 Hej! Så snart jag har fått båten i sjön och allt e ordning så har jag lovat min dotter att vi skall segla till Göteborg å gå på liseberg. Förhoppningsvis så lär detta kunna ske under kristihimmelsfärdshelgen.(långt ord för en kort helg), i övrigt så blir det nog mest turer hemomkring, ja nån tur till Skagen skall det nog kunna bli. Ha´ t pent Stefan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bianca28 0 Postad 4 Mars , 2006 Hej. Det hänger nog på hur väderet ser ut. Skulle vilja ta mig upp till Bohuslän men det är en bit från skåne. Och hallandskusten är ju inte så kul att pina sig igenom om vädret är dåligt. Anars blir det nog till att smita ner genom sundet och vidare ner till smålandsfarvattnet. För därifrån är det bara till att blåsa med vindarna hem till skälderviken. Jan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser