KristofferL 0 Postad 3 Mars , 2006 Jag har min lilla Draco 2000DC på kärra under vintern och är hyfsat ny i gemet och därför undrar jag hur ni gör för att komma åt att slipa och bottenmåla? Kristoffer Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Anders_St 74 Postad 3 Mars , 2006 Man kommer väl åt det mesta. Och de mindre ytor man inte kommer åt kan man strunta i. En handflata här och där gör inte så mycket. Den blir målad nästa år när båten ligger lite annorlunda på kärran. Är det större ytor som är besvärliga så palla under och lyft båten med domkraft några centimeter för att komma åt. Men tänk efter före och stoppa inte in huven/händer i risklägen! /A Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Henkan 0 Postad 3 Mars , 2006 Om du har rullar på kärran så är det bra att flytta bak båten en dm eller två, då bör du komma åt överallt. Se bara till att kärran inte tippar bakåt....kan bli lite dyrt då /Henkan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser