kenna 0 Postad 28 Februari , 2006 Håller på att skruva med min Bayliner 2459. Letar efter instrumentpanel(med runda instrument) dinette begagnat. Kan någon hjälpa mig med detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Classe2000 0 Postad 28 Februari , 2006 www.ebay.com Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
mankan 1 Postad 28 Februari , 2006 Vad är en 2459a? En sån här eller? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 28 Februari , 2006 Bayliner 2459 är en Trophy, alltså mer en fiske/dagsbåt. /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Osearis 0 Postad 2 Mars , 2006 Köp nytt. Beställ från USA, det kostar mindre än du tror. Ett par tusen för hela instrumenteringen. Jag letade efter hemsidan jag kollade tidigare på med originalpaneler men hittade den inte. Sorry. Det finns dock flera. Sök på t.ex Bayliner panels instruments så hittar du massor att välja på. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Knopen 0 Postad 8 Mars , 2006 Behöver du en hel panel eller endast instrumenten ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kenna 0 Postad 8 Mars , 2006 Hela panelen, har fyrkantiga instrument f.n Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
minbuss 1 Postad 8 Mars , 2006 Har du ingen bild på din panel? Finns ett par olika på ebay med runda instrument men jag vet ju inte hur din panel ser ut. mvh sten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kenna 0 Postad 11 Mars , 2006 Bild kommer här. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
AndersR 0 Postad 11 Mars , 2006 Orginalinstrumenten du har är tillverkade av Faria. Köp nya Fariainstrument hos tex Watski så passar tom kontaktstyckena. Jag har haft samma hemska instrument som du och bytt till Faria Eurodesign (svarta). Dessa finns även med kromad sarg eller vita tavlor. Dom är dessutom billiga! Tyvärr stämmer inte värdena på din tankgivare, men ny Fariagivare går fint att få dit, (bultmönstret stämmer nästan). //Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 12 Mars , 2006 Hej! Håller med ovanstående! /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
kenna 0 Postad 18 Mars , 2006 Tackar alla inblandade så mycket för hjälpen. Kenna. p.s. finns det någon som vet någon som säljer beg.delar till Bayliner? är ute efter en dinette. d.s. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser