nuklex 0 Postad 28 Februari , 2006 Hej jag har hört ryckten att sjömacken i skokloster inte har något nytt tillstånd att fortsätta?? vart ska vi i Uppsala tanka då har dom tänkt?? nån som vet om det e sant? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 28 Februari , 2006 Det enklaste sättet är väl att kontakta det företag ( Okq8, shell, statoil eller vem det nu är) som driver macken och fråga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 2 Mars , 2006 Problemet är ju att det inte finns nån annan och att släpa jeep dunkar e inte så kul.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Dominator 0 Postad 2 Mars , 2006 Köpte en 1kubiks tank som jag har på släpet...jag fyller på macken å sen har jag en 12 volts pump å ett mack pumps handtag me micro brytare som slår igång pumpen. Funkar kanon. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 9 Mars , 2006 Ja det skulle ju kunna funka men det är ju ganska smidigt om man har en bra sjömack i närheten så slipper man tänka på om man har bensin eller inte.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser