marbleman 0 Postad 27 Februari , 2006 Hallå alla glada! Tänkte bidra med färska, suddiga bilder på båten tagna idag. Har i vinter (då den var halvrisig i höstas när jag köpte den) byggt kärra, målat om randen, monterat om avbärarlisten, fixat trolling motor,klätt om dynorna, bytt ut all el och satt i lite nya instrument,monterat ny motor som jag idag bytt impeller på och slängt i nya membran och fjädrar i soppapumpen. Ska bara montera lite beslag och putsa bort lite missfärgningar på skrovet så är det väl snart klart...visst ja båtmässan...ja då blir det väl lite mer grejjor kanske:). Skulle vara superkul om ni andra som har pulat i vinter kunde visa lite bilder på objektet. snart börjar gäddsäsongen,var redo! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marbleman 0 Postad 27 Februari , 2006 trodde jag kunde lägga in fler bilder, men hur gör man? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Februari , 2006 Nytt inlägg och ny bild, fortsätt, kul att se. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 27 Februari , 2006 ...eller alternativ två; skapa fotoalbum i din sjöbod... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marbleman 0 Postad 27 Februari , 2006 har sett att några har lagt ut typ bildspel Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 27 Februari , 2006 Gör ett fotoalbum i din sjöbod och länka till det i ditt inlägg; typ: http://www.maringuiden.se/data/popup/bildspel.php?mapp=/images/sjobod/fotoalbum/653/&bild=2742.jpg&fotoalbum=653 Borde funka. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
marbleman 0 Postad 27 Februari , 2006 nu finns det iallafall ett album i sjöboden. behöver dock hjälp med att länka till ett speciellt inlägg. är nog rätt kass på det här he-he. oj nu börjar topgear på tv, hejsvejs Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ulfa 2 Postad 28 Februari , 2006 Länken till ditt bildspel blir http://www.maringuiden.se/data/popup/bildspel.php?mapp=/images/sjobod/fotoalbum/1675/&bild=051106_135959.jpg&fotoalbum=1675 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser