Musashi 0 Postad 27 Februari , 2006 Är på gång att köpa lite plywood för att ha i båten för divers inredning såsom durkar och sidor. Kikade på Pondus snickeri och de säljer Mahognyplywood i MR- och WPD-limmning. Vad är skillnaden? Kan MR användas för durkar m.m? Det ska tilläggas att jag har för avsikt att epoxyinbaka allt. Tacksam för faktasvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 27 Februari , 2006 har för mig att wpd limmad är ett mer vattentåligt lim Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
alubatar 22 Postad 27 Februari , 2006 Jag är inte helt säkert men Jag tror att WPD är mer vattenbeständig Herman Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 27 Februari , 2006 no shit sherlock Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 27 Februari , 2006 Har inte du passerat dina fem seriösa nu Steve? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
GostaU 0 Postad 27 Februari , 2006 MR = Moisture Resistent, fuktresistent WBP = Water and Boiling Proof, vatten- och koksäker Som alla de andra säger, givetvis ska du använda WBP-ply. MVH, G. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Musashi 0 Postad 28 Februari , 2006 Ok, tack för svaren... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser