Gå till innehåll
onsdag 29 januari 2025
nuklex

Tillbehör

Rekommendera Poster

Vinylon skrev:
Wirekilen som ni skrivit om använde jag en säsong, men nu inför midsommarseglatsen fick jag testa att lägga till med klätterbergskilar frånwww.kilfabriken.se./Ungefär av samma modell som de som märken finns i klätterbutiker, men de hade en form som gjorde att de fastnade bättre än de klätterkilar jag testat förut. Wirekilarna och alla andra gamla kilar har jag slängt. En bekant som klättrar upplyste mig om att det märket var the shit i klättervärlden, kolla bara på den här tilläggningen! Min båt väger ca 6 ton och det var blåsigt under natten, ändå satt de som berget. runt 700 kr för 6 kilar ett par karbinhakar, men man kunde köpa styckvis också.

Vill du göra reklam för en produkt, ska du framförallt vara öppen och ärlig med att du försöker sälja något. Allt annat riskerar bara att slå tillbaka mot dig som annonsör när du avslöjas och forumläsarna drar öronen åt sig. Detta är inte rätt sätt att använda sociala medier som det så fint heter i marknadsföringssammanhang.

Dessutom ska du betala för annonsutrymmet.

Edit: glömde citatet från numera borttaget inlägg.

Senast ändrad av Suckan | 28 juni 2010 | 19:07

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Det är nog lungt, länken pekar fel så det blir nog inte mycket sålt där...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Vad får dig att tro, att denna person som bor i Uppsala, jobbar i Stenungsund? Det är dessutom 1½ år sedan inlägget gjordes.

Företaget EldochVatten.com finns kvar fortfarande...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Mitt inlägg var ett svar till ett numera borttaget inlägg från en annan person. Nu tillagt som citat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Oki. Då är jag med.

Dock tycker jag inte det spelar någon roll om en användare tipsar om en produkt, oavsett om det är hans, hans frus, polares, släktings, eller någon annan relationsbunden person. Får man ett bra tips, är det ju enbart bra.

Senast ändrad av 535GT | 28 juni 2010 | 20:07

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...