nuklex 0 Postad 27 Februari , 2006 Hej alla glada båtägare.. Jag skaffade mig en båt i sommras och det va som en helt ny värld öppnade sig man träffade nya mäniskor och nya samtals ämnen. Nästan alla som jag har träffat på sjön är jätte trevliga och hjälpsamma. Och som en nybörgare hade man en del problem med att lägga till men man får nästan alltid hjälp. Så jag vill bara säga vi ses i sommar och tack för förra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lejon 0 Postad 27 Februari , 2006 Ja då får jag hälsa dig välkommen till båtlivet...ngt sent kanske men men. Ett steg som du inte kommer att ångra, bara att du inte gjorde det tidigare Ha en lika trevlig sommar 2006 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 28 Februari , 2006 Kul att höra! Tyvärr får man ofta höra andra saker, att folk är griniga på dom som är nybörjare och inte kan så mycket! Jag har dock bara råkat ut för en sån en gång för länge sen, annars tycker jag samma sak, man blir oftast trevligt bemött på sjön! Behandla andra som du själv vill bli bemött och hjälp dom som inte är lika duktig som du så blir allt jättetrevligt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nuklex 0 Postad 2 Mars , 2006 Jo jag har väll mött endel som är surare än andra. Jag tycker dock att dom med segelbåt inte är lika hjälpsamma som dom med motorbåt. Jag kan ha träffat fel folk men det är en känsla jag har. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser