Oredsson 0 Postad 26 Februari , 2006 Hej. jag undrar om hur mycket denna sidan utveklas och hur mycket aktiva medlemar det finns???? mvh macke Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gizmo 0 Postad 10 Mars , 2006 Ja inte inveklas den !! Vet inte hur många av medlemmarna som är aktiva...är man medlem är man väl aktiv på något sätt så .....vet inte hur många vi är men som det står i banner i sidan så har MG 340000 träffar på en månad...... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 17 Mars , 2006 Jag är också med så då är vi i alla fall 3 MVH Anders Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Secalka 0 Postad 18 Mars , 2006 I och med att din fråga ligger på dösnack så får Du svar därefter. Jag utvecklas tyvärr i fel riktning. Har gått upp nu under vintern. Tyvärr kan jag inte klassa mig som en aktiv medlem, har inte hunnit med vare sig skidåkning eller något annat. //Calle (småfet) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
maxrelax 0 Postad 18 Mars , 2006 Hej, Kolla på förstasidan, där finns det en lista på maringuiden i korthet. Som det är nu så är det ca 16500 medlemmar och det tillkommer mellan 500 och 800 medlemmar per månad. /Mvh maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 18 Mars , 2006 MMmmmmmm...jag känner mig rätt aktivså här i vårruset,utvecklas?Hoppas jag verkligen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser