FinnSpeed 0 Postad 24 Februari , 2006 Startar en tråd där vi leka med hink och spade. Den som ger sig in leken här kan räkna med att få sand i ögonen. Ta på er galonbyxorna Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 238 Postad 24 Februari , 2006 Hurdå menar du? Typ min pappa är bättre än din pappa - säger din mamma eller vaddå? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 238 Postad 24 Februari , 2006 Hurdå menar du? Typ min pappa är bättre än din pappa - säger din mamma eller vaddå? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 24 Februari , 2006 Sover Dolly Parton på rygg? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 24 Februari , 2006 Jag ser att Du fått kläm på det här med smajlisar! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 24 Februari , 2006 Hej Peter, Jag fick en uppenbarelse för några timmar sedan. Starta en tråd som heter sandlådan så dyker Peter upp ur garderoben Det där med pappa/mamma är överspelat för min del, morsan är död och farsan hankar sig fram halvblind med sin rullator. Dessutom så är ju Skotten bäst Tanken var att man kan väl inte låsa/radera en tråd som heter sandlådan om nivån på snacket är på sandlådenivå. Snygg stråle i alla fall http://www.aftonbladet.se/nyheter/9901/09/doktor.html Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 25 Februari , 2006 Jag förståååår inte .....??? ( vem kunde ana? ) JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 25 Februari , 2006 Ok, det är väl bara att ge sig eller.. Anders Isaksson som skrev artikeln är född och uppvuxen i en liten by utanför Piteå Stockholmare är smartare än lantisar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ralle 21 Postad 27 Februari , 2006 Orkar inte läsa allt det där, men folk från Fjollträsk kan ju aldrig mäta sig mot riktiga bönder! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 25 Mars , 2006 Villor utrymda efter brand i lagerlokal Stog dom innomhus ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 2 April , 2006 Bara kul Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser