hustran 0 Postad 23 Februari , 2006 Någonstans såg jag att MG,tror jag hade sjökort o karta i ett.Var hittar jag sånt?Som kartoman måste jag ha ett. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
siteadmin 52 Postad 24 Februari , 2006 Hej, Du har sett helt rätt. Här kan du beställa KustKorten: http://www.maringuiden.se/Medlemsprodukter mvh maringuiden.se Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 24 Februari , 2006 Fina Grejer dom där korten.. :-) säger Gedda som har ett ;-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinum 0 Postad 24 Februari , 2006 Jaaa, jättefina! Vi har med ... Ru Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 24 Februari , 2006 Hmmmm..vad jag förstår finns de inte i minavatten.Eller? Östra svealand. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 24 Februari , 2006 det är ingen mening att göra på östkusten säger dom ;-) haha nej jag skoja bara.. det kommer.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 24 Februari , 2006 Näe..kan nog förstå det,här är det så bråttom och knökat,på sommaren. folk kan ju köra efter varann.Synd ändå,får väl vänta.Tack ändå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oysteint 0 Postad 28 Februari , 2006 Nå vet jeg ikke helt hva hopp-i-land kortene er, men dette er kombinerte terreng- og sjökort. Du kan finne mer informasjon på www.kystatlas.no, inkludert utsnitt fra et (norsk) kartblad. Med vennlig hilsen Øystein Tvedten KystAtlas AS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
oysteint 0 Postad 28 Februari , 2006 Spørs hvor i Östra Svealand dina vatten er. Det kommer et KustAtlas som vil dekke området fra Oxelösund til Norrtälje (opp til Simpnäs), og inn Mälaren til Köping. Dette burde være i salg rundt midten av april. Ellers så er det et KustAtlas for Göta Kanal, Vänern & Vättern (i salg nå), og i begynnelsen av mars kommer KustAtlas for Karlskrona til Norrköping, samt Gotland. Mvh Øystein KystAtlas AS Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jokar 0 Postad 28 Februari , 2006 Hur kan de bara kosta 500 kr när ett sjökort typ kostar 2000, har jag fått fel för mig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 28 Februari , 2006 den riktigt stora missen ifrån tillverkaren är skalan.. finns inte i 1:25 000 största skalan är 1:40 000 ska man åka i trängre farvatten så åker det riktiga kortet fram... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser