errol 0 Postad 21 Februari , 2006 Hej är det nån som vet vart jag kan köpa nya dekaler till min bayliner 2855. Det är den som ser ut som på bilden men det ska stå 2855 istället. Tacksam för svar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 21 Februari , 2006 Ta ett foto på dekalen och gå till tex systemtext eller något liknande företag så gör de en ny dekal till dig. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Lanzar 0 Postad 22 Februari , 2006 De här kan säkert fixa det till dig!http://www.dekaltrim.nu/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
stefan077 1 Postad 22 Februari , 2006 Gå in på www.dekaltrim.nu Där kan man beställa exakt hur man vill ha det. Jag har dekaltrimmat min jolle snurra Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
errol 0 Postad 22 Februari , 2006 Tack för det jag ska maila dekaltrim nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Classe2000 0 Postad 22 Februari , 2006 www.ebay.com där hittar du de flesta orginaldekaler till bayliners... 8de flesta köper där) billigt brukar det vara också... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser