ChristerN 2 531 Postad 19 Februari , 2006 Hej På en gammal roddbåt har jag ett stort utrymme under toften i fören som bara samlar vatten när det regnat. Eftersom båten inte har världens bästa flytkroppar tänkte jag att jag skulle fylla den med något flytskum om det finns. Det handlar om ca 200 liter tror jag. Nån som vet om det finns? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 19 Februari , 2006 Antingen tätar du bara, 200 liter luft flyter fint. Eller så fyller du med sånt som man använder när man paketerar elektronikprylar, du vet de där små skumprylarna. Finns säkert att hämta gratis på någon av de stora elekronikdrakarna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rigor73 0 Postad 20 Februari , 2006 jag skulle nog också kört frigolitchips av ngt slag. Fogskummet kan bli blött med tiden, men chipsen torkar väsentligt snabbare.. Är det en ficka med öppningar som ska fyllas, så kan man hålla inne chipsen med musa nät. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 20 Februari , 2006 Håller nog med att det är bättre med frigolit,skum hade jag i en gammal bå t.Det blir fuktigt,och fryser sönder med tiden,elände att få b ort sen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser