hustran 0 Postad 19 Februari , 2006 Att forumet dösnackinte har den digniteten,som de övriga forumen har,vifinns ju inte,på MGs normalasida,alltså forummenun.Eller?Ni som vill läsa obskyra,kul,obstinata o allmänt störande inlägg,tryck på DÖSNACK.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 19 Februari , 2006 Eller tryck här! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 19 Februari , 2006 Hehe, men det kanske är lite tokigt att säga det här på dösnack, ingen ser ju ditt ack så viktiga meddelande då. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 20 Februari , 2006 Ja,det var ju uridiotiskt....flåt..TÄNKTE INTE PÅ DET.Det är nog bra som det är Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gulan 0 Postad 20 Februari , 2006 När man mönstrar på................. Ja, en del gör ju det med öppna ögon, andra blundar och hoppas att det skall gå bra ändå. Jag hör till den senare kategorin. Alltså:Det är inte MIN båt, det är gubbens. Alla praktiska tråkiga bestyr är hans ansvar, nattvakten vid båtklubben i sommar= hans, läsa sjökort och köra framåt och bakåt= hans, planera maten och se till att den kommer med= hans.( tilläggas bör att husavagnen hör till mitt ansvarsområde så riktigt sååå orättvist är det inte) Jag ser mig själv, i solens sken iförd lättare klädsel, läsande en god bok medan han styr och ställer. Jippi, det kommer att bli en härlig sommar- Jag har tagit anställning som kuttersmycke!! Ruffhäxa kan han vara själv. Om han ber riktigt snällt så kanske jag hjälper till lite Birgitta Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 20 Februari , 2006 hmm...ska man trycka eller pressa....? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 20 Februari , 2006 knepig fråga det där, det är nog bäst du frågar din partner eller söker på Goggle Trycka eller pressa. Om jag mot all förmodan missförstod din fråga kolla med kundtjänst här Trycka eller pressa Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 21 Februari , 2006 MÖNSTRA PÅ ?? LÅTER LITE SYJUNTA AKTIGT ...ELLER HUR !!!! JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 22 Februari , 2006 Åkej då fel av mig som bara är båtåkare.Vad säger du om Mönstra av då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser