jack_sparrow 0 Postad 19 Februari , 2006 Vart tar alla gamla båtar vägen...nån som vet ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinum 0 Postad 19 Februari , 2006 Kanske det är som med Elefantkyrkogårdarna. Bara båtarna vet ... Kapten Ru Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 19 Februari , 2006 ha ha ha...ska ta ett snack med min båt...innan jag sätter yxan i den icke fungerande motorn... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
M_Bergqvist 0 Postad 19 Februari , 2006 Blocket Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crosswave 0 Postad 19 Februari , 2006 Hmm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 19 Februari , 2006 du ska bara veta vad jag har frågat detta innan :-D kolla på fornaes.dk fartygsupphuggning Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 504 Postad 19 Februari , 2006 Jag har själv undrat detta. Många ligger ju på land bara... Två olika exempel jag har varit med om. En plastbåt som var i bedrövligt skick bytte jag till mig mot en gammal nedsutten soffa. Båten lagade jag och köpte motor till och den tjänar nu som lärobåt åt ungarna. Soffan renoverade den nye ägaren. Ett exempel på en båt som får nytt liv när den byter ägare. Ett annat exempel är det plastbåts-lik som en vår låg på botten strax utanför bryggan. Stora hål och mycket ruttet. Lyckades få en tamp genom en ögla och bogserade ut den på riktigt djupt vatten igen dit den antagligen förpassats av en tidigare ägare. (Detta är nog preskriberat nu så jag törs berätta det.) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 19 Februari , 2006 Hehe, låter som en rostig skruv av Hasse Alfredsson Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 19 Februari , 2006 ha ha ha...ok...så jag var inte ensam om tanken Ska kolla ditt tips! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 20 Februari , 2006 Har oxå sett båtar som står undangömda och glömda, Och frågar man om dom vill sälja...då är det plötsligt världens bästa båt som någonsin har existerat med pris därefter... Synd att dom ska stå och förfalla... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser