Terrafobica 68 Postad 19 Februari , 2006 Tänk vad kul man kan ha i en båtklubb mitt i vintern. Grillfest med många klubbkompisar. Gott att äta och massor att dricka. Efterfest i den uppvärmda båten och sedan slagga kvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Ekelunden 0 Postad 19 Februari , 2006 Va! Har ni haft fest igen... - Härlig klubb du är med i! *Sail On* /Lasse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Sarnblad 1 Postad 19 Februari , 2006 Lasse, du har ju båten mitt i stan´ ! Du kan festa på nattklubbar, restauranger och annat och ha efterfest i plåtlådan varje dag om du vill (och får för Annika) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rubinum 0 Postad 19 Februari , 2006 Haha... Självklart får han! Jag hänger med så klart! Kapten Ru Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 19 Februari , 2006 Vår klubb ligger så centralt man kan tänka sig på Södermalm i Stockholm. Men vem bryr sig om krogen när man har ett gäng båtgalningar att umgås med Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser