Gå till innehåll
fredag 08 november 2024
Morsan

Jag blev kickad

Rekommendera Poster

Hej, jag, som är en snäll människa blev kickad i från chatten, kan någon förklara varför?

Jag har aldrig gjort någon förnär och förstår ingenting?

Vet du någon bra advokat?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Låter mycket konstigt.Hur märker man förresten det?Själv brukar jag klickalite fel då o då,och försvinna.Men du är säkert mer haj på det här med datorer än jag.Finns nån bra advokat här på MG.så hör av dig,som sagt.

Troligen ett misstag.1.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej hustran,

Det kommer upp en ruta som säger att man inte får vara med längre. Den försvann efter ca 15 minuter.

//Morsan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har sett rutan.2.gif\ Wille kickade mig en gång för några månader sedan. Han tyckte jag borde få känna på hur det känns. Jag tyckte inte jag gjort något speciellt men man ser ju inte alltid alla ömma tår. Deppa inte ihop för det här, det finns värre saker än att bli sparkad av en sockeplast fot2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Finn Speed, tack för ditt stöd. Nä, jag har inte deppat ihop. Rubinum tyckte väl att jag var dum, det var jag väl förmodligen annars hade hon väl inte slängt ut mig. Jag har dock svårt att se henne i sockiplast ;-)

//Morsan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Sjorovarn

Från maringarderobens chatt blir man säääällan kickad!

smiley-cool.gif\

Mest på grund av att admin inte hittat funktionen ännu...7.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Rövarn,

Hade jg blivit instängd i en garderob hade jag nog tyck att det hade varit skönt att bli utkickad :-)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Hustran

Hoppas att du mår bättre nu och grattis i efterskott!

//Morsan

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Sjorovarn

Enkelt fixat: låt bli att gå in där...8.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Seglarskor, bah-humbug!

Jag seglar alltid i Sockiplast!

Fast blåa, inte röda.

Hur konstigt skulle inte det se ut!

\<ahttp://www.fendern.se/segla/style_images/1/icon8.gif\ border=\0\ /> <--- smajli, enligt rekommendation från Rövarn

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

inte röda?, fan jag trodde du tillhörde Ohlys gäng2.gif\ Har Rövarn vekligen rekommenderat dig att använda en grön smajli. Den tolkar jag som att

1. Man har käkat för många citroner

2. Djävligt sjösjuk

3. Centerpartist

4. Grön av avund

5. Lurad av Rövarn

6. En djävligt avundsjuk sjösjuk centerparist lurad av Rövarn som käkat för många citroner

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

7.  Smajlisar gör mig sjuk... Så ser jag ut då...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst

Hahahahahhha!!!!!

Jag står på din sida i dag Peter   hehehhehe    låt dig inte luras av Rövarn  hehehheheh

Välkommen till galningarnas paradis   //  Skotten   8.gif\  

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst Sjorovarn

Hmmm, det kan vara farligt att sluta tvärt med de gula citrusfrukterna. Abstinensen kan bli oerhört svår och ofta, speciellt i sådana här svåra fall, kan det leda till ett ohejdat humorflöde.

Du borde kanske trappat ner stegvis, tex. i något avvänjningsprogram! 8.gif\

2.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Det där är ett problem på MG....vissa moderatorer (ordningsmän) kan inte handskas med förtroendet...utan måste spela allan...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Viceamiral Stevemedselcon

Det kan möjligen inte va så, att det är du och dina gelikar som spelar ALLAN och är vrångbilden av verkligshetsuppfattningen personifierade ?!!!!

ha´ t sô pen´ t

toaen 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

kan vara så...vad diverse landkrabbor och toaletter anser fäster vi inte så stor vikt vid....

Ps. verklighetsuppfattning , rättstavat. ds.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ojoj, här var det för många svåra ord för en norrlänning. Pratade lite med min psykiatriker. Han tror jag lider av en elakartad form av psykos framkallad av ett traumatiskt möte med en Koro störd seglare i trång farled. Koro är ungefär som fågelinfuensan den sprider sig över hela världen

Psykos - svårt psykiskt sjukdomstillstånd. Hela personligheten drabbas. Psykosen är grundad i en fysisk predisposition och utlöses ofta av en eller flera traumatiska händelser . Människan är inte medveten om sin sjukdom. Individens verklighetsuppfattning förvrängs.

Koro är en störning som finns hos män i Kina. Den drabbade får akut ångest som övergår i panik. De upplever att penisen är på väg att försvinna in i underlivet. Individen tror att han kommer dö om penisen försvinner. Detta leder till att personen utövar en mängd försvarsåtgärder. Ångesten är av sexuell karaktär.

Jan-Allan 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hej Morsan!

Jag tvekar inte för fem öre att du är en snäll människa!

Jag tror nog att de flesta ser mig som både snäll och rättvis också.

Jag är ledsen att du inte står för att du blev oerhört otrevlig mot många av oss på chatten. Alkohol? Bara flippa ur?

Det blev jobbigt i längden då vi hade trevligt innan du började kalla folk för omogna, dumma och framför allt detta löjliga jaaag veeet var du booor.... Och??? Halva Mg har varit här och vi e inte hemliga. Känner mig inte hotad direkt haha du verkar ju inte farlig, men det störde resten av samtalen.

Trots att fler bad dig tona ner fortsatte du ändå. Du kan ju inte ha glömt detta? Vi andra pratade då sins imellan och var riktigt irriterade.

Det är bättre att blockera en person en stund så hon/han kan tänka efter vad den har gjort för fel.

Att skylla på andra är lågt Morsan, tänk tillbaka...

//Annica

post-5094-1394234563,7789_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tänk så enkelt det var Morsan !!

Nu vet du det , och så vänder vi sida i boken å fortsätter som vanligt i en härlig å go anda ( med lite paj & ros kastning)hahaha

Kram på dig goa gumma   21.gif\

JSR

post-11345-1394234563,9243_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst skotten

Inte jag   ja vet bäst!!!13.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

....eftersom hon hade laddat in en pungspark på dig !!!

Klart du ville ge igen !! 21.gif\

Bättre lycka nästa gång ...........mmmoooohhhhhaaaa !

JSR

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...