Gå till innehåll
onsdag 05 februari 2025
marbleman

Buster igen:)

Rekommendera Poster

Sitter här och funderar lite...undrar hur buster löser eventuella problem med krypoxid mellan skrov och färg på sina nya hel lackerade båtar. en liten repa i färgen eller ett borrhål för tex. en popnit för något tillbehör kan ju räcka för att det ska börja ärja iväg under färgen. Har man som på de lite äldre båtarna naken aluminium är det ju väldigt lätt att fixa på hösten. sen kan man ju gno in lite alugard för säkerhets skull. Ska bli intressant att se om tio år...men de e ju klart, buster borde ju kunna det här vid det här laget.

Alutech oy, not for beauty,only buisness. 

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Menar du att man inte kan repa genom färgen på en buster eller måste en busterägare bete sig som en plastbåtsägare nuförtiden.:)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

hehe...repor tror jag allt det kan bli, men enligt återförsäljaren ska det vara lätt att fixa med ny lack (bara att fylla i)

Men jag tror som du säger, man är nog mer rädd om sin buster nu än va man var förr.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hallåj... Jag hade en buster S med det problemet... Köpte den som demo ex med skönhetsfel och fick ett mycket bra pris... men det var lätt kirrat med lite ny färg bara och det han och bli många repor under dom 6åren jag hade den, fiskade rättså mycket och det brukar ju slita lite mer på grejerna... Men det var bara att sandpappra lite och fylla i med ny färg...

!!!MVH REXCO!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett konto på maringuiden.se. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Medlem på maringuiden.se? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...