Peter_K 4 227 Postad 16 Februari , 2006 Kikade in lite på skoj här, verkar lite segt - cirka ett till två inlägg per dag. Ni som ville ha en lite friare avdelning i forumet, blev DöSnack så roligt som ni hoppats på? Om inte, vad saknas? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
LeCanard 0 Postad 16 Februari , 2006 Du vill ha det dött va ? / Gamarna & LC (man kan ju alltid flyga över till östra sidan av djungeln) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 16 Februari , 2006 Varför bryr du dig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 16 Februari , 2006 Under rubriken Dösnackförväntas,antar jag rätt suspekta inlägg.Har en känsla av att taket höjts en aning i detnormalaforumet,just nu. (vågdalar o toppar)Helt ok i ett marinforum.Vad som är dösnack avgör man inte alltid själv,eller?Läste med viss upprymdhet några trådar nyss,var platsar de egentligen?Många resta raggar,tänk vad vissa saker upprör. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst skotten Postad 17 Februari , 2006 Va jag hört så snackar man dö snack på ett annat forum ... Mvh Magnus Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 17 Februari , 2006 Verkar som det fanns ett uppdämt behov av att skriva av sig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 17 Februari , 2006 Därför att jag undrar om någon har en idé om varför det är såpass dåligt med nya inlägg här. Jag har en teori om att det inte är speciellt kul att skoja till det på anvisad plats, se även exemplet med marinan.com´ s avdelning Tyck Till. Fel av mig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 Februari , 2006 Har ju förklarat för dig Peter att denna dösnacksavdelning var avsedd för dig....och dina teorier.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 17 Februari , 2006 Tycker att du är lite barnslig,Steve.Kallas inte det här mobbning?Trodde inte du höll på med sånt larv. Besviken...lågt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 17 Februari , 2006 Sitter vid datorn och småfnissar åt Steves försök att... jag vet inte riktigt vad han gör, men jag tror det är riktat mot mig? Jag känner mig inte speciellt mobbad hur som helst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 Februari , 2006 Mobbning? Nänä...absolut inte! Jag svarar killen bara, ska han få göra sig rolig på andras bekostnad får han väl ta lite oxå. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 17 Februari , 2006 OK.Killar...pennfäktas så mycket ni vill,trodde det var på alvar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 Februari , 2006 Allvar? Jisses...det är lugnt Hustran...det är ingen som tar Peter_k på allvar...inte jag heller... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 17 Februari , 2006 Asgarv... Forumets pajas tar inte mig på allvar, shit också! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Stevemedselcon 7 Postad 17 Februari , 2006 Hehe...du tar dig!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 17 Februari , 2006 Nä, jag tror inte Du har fel, om du med skoja till det menar div. pajkastning o dyl. och det märks väl i huvudforumet nu...! Hade däremot admin i ett tidigt skede flyttat hit vissa trådar, hade DöSnack kanske fyllt en funktion med sitt lite högre i tak. Men samtidigt kanske det är en omöjlig uppgift, eftersom någon då måste kolla forumet hela tiden, 24 h/dygn, och vem vill det...? Eller... jo en finns ju... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Februari , 2008 Det var tydligen lika dött för ett par år sen... /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 20 Februari , 2008 Det börjar bli riktigt trist, dags att dra igång nåt igen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
BoatBruce 15 Postad 20 Februari , 2008 Det verkar lönlöst. Dödare än så har har det inte varit sen jag kom hit. /BB Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iron_eagel2 0 Postad 20 Februari , 2008 Det är något konstigt med MG dom håller på och självdör! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 227 Postad 20 Februari , 2008 Äh, det brukar ordna upp sig i slutet av mars - början av april när majoriteten kommer på att det börjar bli dags att fixa allt man tänkte gjort i vintras, då blir det en j-a fart på inläggen! Eller kanske någon skulle leta rätt på Anemos eller Ekelunden igen? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 21 Februari , 2008 Om ni ska dö vill jag vara med. Gud jag har verkligen inte saknat er. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Westfjord26 9 Postad 23 Februari , 2008 Och vem skulle ha saknat dig då? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 23 Februari , 2008 Många har saknat mig. Men ingen vågar träda fram Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
orven 0 Postad 23 Februari , 2008 Många äro kallade, men få äro utvalda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser