Gå till innehåll
söndag 26 januari 2025
Gäst Sjorovarn

Spikar locket på egna kistan...

Rekommendera Poster

Gäst Sjorovarn

Jag hoppas det endast är ett tekniskt fel, annars vete fan... En flytt till dösnack hade jag kunnat acceptera, men att radera tråden barnporr var väl lite väl tufft.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Håller helt med Rövarn.

Lite väl fegt, även om jag tycker att vissa skribenter borde läsa igenom sitt inlägg innan de postar det och fundera över vad de faktiskt skriver och hur det framställer dem.

För det som förfasades över mitt inlägg om att köra bil och dricka bör läsa här, http://susning.nu/Ironi

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Janne, siteadm. tyckte det blev lite väl häftig disk. trots att disk. fördes på ett Övrigt-forum.

Förstår att min kommentar till Carl-Axel ansågs vara väl tuff men C-A´ s inlägg krävde ett svar. Trist!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och jag som var på väg att posta Världens inlägg!!! Tycker vi har haft värre urspåringar i många andra trådar och dom har ju fått vara ifred...

Fattar Nada´ ... men det är väll inte meningen heller...

!!!MVH REXCO!!!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Vi kunde helt enkelt inte hålla tråden, grabbar9.gif\. Från barnporr till 5-0 till Ryssland är det låång väg! Dessutom får ni inte slå på oss som jobbar politiskt, sådeså bara så ni vet14.gif\! Vi har nämligen glasögonsmiley-cool.gif\. Ha en trevlig kväll i alla fall.
Birgitta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nu är det så att tråden växlade från Barnporr till båtrelaterade frågor nämligen att dricka alkohol under färd.

En av debattörerna hävdade att han, trots att han var folkvald politiker, ansåg att det var rätt att dels dricka sprit som befälhavare och dels var politiker.

Att jag härsknade till ordentligt och ansåg att han borde ta sitt ansvar som offentligt person, politiker mm och inte borde understödja sådant bettende anser jag INTE vara skäl att radera tråden.

Dåligt gjort Janne!

Ämnet är högaktuellt såsom ett inlägg i säkerhetsdebatten.

Sätt tillbaka tråden!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är inte Maringarderoben Steves sajt med temat ni-förstår-inte-hur-rolig-jag-är-så-jag- startar-mitt-eget-forum-som-är-mycket-roligare-sådetså!?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Aha, fel av mig...

[nyfiken]Vems är forumet då?[/nyfiken]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Pojker, Pojkar, Pojkar, ta det vackert! (Tjejer är klokare) Vi skall inte börja kasta skit på varann igen.

Låt oss hålla oss till något av ämnena Censurering av trådar om båtliv eller Alkohol på sjön eller något annat som skall avhandlas på detta forum.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Usch,smiley-wink.gif\ en politiker bland oss...

När jag ändå har dej på tråden, kan jag väl lobba lite för sänkta moms satser inom båtvärlden 21.gif\ Eller varför inte skatterabatter om man kör miljövänligt på sjön...

Man får visst slå glasögonormar...Om man e en självsmiley-sealed.gif\

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Självklart, det är redan gjort. Kära du, flytta din båt till vår vackra insjö Yngern- där får du  köra miljövänligt och inte ha starkare motor än 8hk. Dessutom får båten inte vara längre än 5 meter om jag inte missminner mig26.gif\ 

Skatterabatten däremot kan jag inte hjälpa dig med för närvarande eftersom jag är en mycket liten obetydlig kommunalpolitiker som endast kan få min vilja igenom om vi blir många! Därför gubbar... kavla upp ärmarna och sätt igång!!!

Birgitta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Steve, hade detta inlägg och kommit från någon som jag brydde mig om vad de tyckte hade jag kanske blivit upprörd...

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Nä, varför skulle jag ha något emot att du hänvisar till den tråden?

K står inte för koko utan är första bokstaven i mitt efternamn.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jaha, OK...

Men vad är du ute efter?

Uppenbarligen har ju inte du och jag samma typ av humor, så att du inte tycker att mina skämt är kul kan väl inte förvåna någon?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag skriver lite långsamt så kanske du förstår...

Jag vet att det var jag som skojade om dig och ditt alias först, och uppenbarligen råkade jag såra dina känslor på kuppen. Jag trodde att en kille som du hade lite tjockare hud och gick att skoja med eftersom du brukar vara så skojfrisk och driva med andra, men jag hade visst fel?

Jag undrar vad du är ute efter med dina inlägg, är det ett försök att ge igen för att jag skojade om dig?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
PETER K
-JAG TYCKER INTE HELLER ATT DINA SKÄMT ÄR ROLIGA !!!
   ÄR NÅGON FÖRVÅNAD ÖVER DET ?  

/JSR 

post-11345-1394234561,4955_thumb.jpg

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag gissar att jag i något av de 1 237 inlägg (inkl detta) jag skrivit hittills här har bjudit lite på mig själv, i något inlägg? Att skoja om folk som skojar om andra (=du i detta fall) gillar jag, det är skitkul. Du borde ju kunna ta det tycker man, men det verkar inte så. Dessutom blir det ju så fina eftermunhuggningar.

Lite allvar också:

Om du tror att det är fritt fram att skoja med andra om man bjuder på sig själv först utan påhopp så får du nog fundera om. Jag vill minnas att det var så du gjorde och fick en j-vla massa skit för det (inte bara från mig, främst från andra faktiskt...) samt att någon idiot skickade mindre trevliga mail till dig, bara att beklaga det. Det bästa är väl om jag skojade med en sådan som dig som uppenbarligen inte drar sig för att ge igen?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Måste bara kommentera lite....

Sjörövarns humor kan väl kanske vara lite rå ibland, men helt okej tycker jag!

Vad gäller Peter så har jag inte sett så jättemycket, men tryckte på länken... Och det skämtet var lite väl lågt tycker jag!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jodå, jag tycker du följt det receptet du rekommenderade till mig, dvs först bjuda på sig själv och sedan driva med andra.

Tycker du det funkat bra? Ingen som tagit illa upp?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ja, slutar du leva upp till det får du byta namn!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Steve o Peter K!

Om ni måste hålla på och munhuggas som två fjortisar vore jag innerligt tacksam om ni skötte den saken per privat mail. För oss övriga är ert personliga groll helt ointressant och hör kanppast hemma på ett gemensamt forum. Snälla!!

Sea Maniac

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Inte handlar den väl om ett för oss andra helt irrelevant gräl mellan två personer. Enligt min uppfattning handlar den om att en tidigare tråd censurerats. Rätta mig om jag har fel!!

Sea Maniac

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ursäkta, det hade jag ingen aaning om! Skulle du möjligen kunna tänka dig att ange alla spelregler i detalj så att vi andra okunniga vet vad vi ska rätta oss efter i fortsättningen. Ber så mycket om ursäkt för mitt enfaldiga inlägg. Fortsätt gärna sandlådedebatten utan min inblandning!

SEa Maniac

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ledsen, men jag har faktiskt inte kritiserat tråden i sig. Har bara i någorlunda vänlig ton bett Steve och Peter K att hålla sina personliga mellanhavanden för sig själva eftersom jag tycker att detta är irrelevant  för oss andra. F.ö. har jag inga invändningar.

Sea Maniac

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

• Skapa nytt...