drkick 0 Postad 12 Februari , 2006 någon som känner igen en sådan här motor? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jack60 0 Postad 13 Februari , 2006 Hej! Jag vet inte om jag känner igen just den motorn, men jag har två stycken forddieslar i min båt och dom funkar bra. Har du några problem?? /Jack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
drkick 0 Postad 13 Februari , 2006 inga problem ännu vad jag vet ,har inte provstartat motorn ännu,köpte båten i höstas. Den har har inte varit i sjön på ca 20 år. jag är bara nyfiken på motortypen,om lika dan kanske sitter i någon traktor tex. effekt o dyl. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jack60 0 Postad 13 Februari , 2006 Jag tycker nog att den är ganska lik mina motorer. dom är på 124 hk vardera!! /Jack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
drkick 0 Postad 13 Februari , 2006 ,,,hmmm låter mycket för en 4-cyl utan turbo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jack60 0 Postad 13 Februari , 2006 Aha!!! Jag såg inte det.....mina är sexor!!!! /Jack Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser