Gäst Sigge Postad 30 Juni , 2003 Hej, söker med ljus och lykta efter komplett växelhus till Suka 85 hk min är en 91 a men 84 och framåt funkar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Björn Forslind Postad 7 Januari , 2004 Hej! Har varit i samma sits men hade turen att hitta en komplett rigg till rätt pris. Under mitt sökande fick jag ihop nya delar, drev,lager och ett tomt växelhus. Jäkligt nog hittade jag allt utom drevet för drivning framåt. Kan du hitta ett sådant får du köpa resten av mig till rätt pris, sen gäller det ju förståss att montera det hela men det brukar lösa sig på nåt vis. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Marina_Sektionen 0 Postad 18 Juli , 2005 Tjena. Det finns en annons på blocket där han säljer en suzuki 85 hk som blocket har spruckit på så han säljer den som reservdelsmotor. Här får du nummret till honom. Tel: 0526-21242 el 070/2113436. MVH/Marina Sektionen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser