r-bert 0 Postad 11 Februari , 2006 hej har ni några roliga ,tuffa ,pinsamma bilder ,dela gärna med er .själv skickar jag en skön bild, en tidig morgon i en sjö i svartedalen mvh robert Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatrikE 0 Postad 11 Februari , 2006 En bild på en liten abborre. När jag tar den i sommar är den större. Mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter0152 0 Postad 11 Februari , 2006 Brorsan har alltid fått dom små och minst till antalet. Men han har roligt ändå.Det är inte bara fisket, det är allt som betyder något i sammanhanget, båt, bärsa, naturen, snygga tjejer ombord på båten.(då menar jag naturligtvis min fru hö hö). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
PatrikE 0 Postad 11 Februari , 2006 2 fula fiskar på samma bild. Skulle kunna tro det va Du om det inte va för glasögonen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Crosswave 0 Postad 12 Februari , 2006 Tog den här på 7kg i Höstas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
ChristerN 2 513 Postad 12 Februari , 2006 Litet firande när fiskekompisen Claes, efter flera års idogt försökande, fått sin första gädda Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter0152 0 Postad 15 Februari , 2006 Satt och metade... sen small det bara till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Bella440R 0 Postad 15 Februari , 2006 Hoppas det inte var runt benen.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nurse 0 Postad 15 Februari , 2006 Fiske från St.Mossholmen i Vättern, en skön kväll i början av September. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antonov 0 Postad 15 Februari , 2006 peter0152, jag förstår att det small till... hehehehe Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Antonov 0 Postad 15 Februari , 2006 http://images.google.se/url?q=http://sunvalleysurf.com/Shark%20Maaal.jpg\ border=\0\ /> Denna bild tog jag på min bror när vi var på surfingsemester i Miami.... Usch fy fan... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 20 Februari , 2006 Två småttingar... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter0152 0 Postad 22 Februari , 2006 Räddad ur spat. mvh peter Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst laxoring Postad 27 Februari , 2006 Hadde din polare detta bete när ni fiskade då Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
rillez 1 Postad 27 Februari , 2006 hej laxöring den där jungfrun är värd en slant se sista fiske för alla mvh rillez Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser