sierra 0 Postad 10 Februari , 2006 anropar alla kunniga stålbåtskaptener! jag är i det närmsta på g att köpa ett stålskrov som är rostskyddsmålat och stått på landbacken i tio år. satt och skröt över det eventuella köpet i fikarummet, då en gubbe sade att man skall plasta hela skrovet ut och invändigt! räkna med 50 tusen. näha sa jag de behövs inte, och där är jag nu. frågan är alltså: hur, vad, varför? tacksam för åtminstånde ett par seriösa svar av kunnig kapten. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 10 Februari , 2006 röd vit svart tänkte måla den svart och vit med nån stripe finns på blocket ja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 10 Februari , 2006 kommer att ta ett par år innan den kommer i sjön men under tiden har jag kvar babelinern så jag kommer ut på de böljande blå. tack för snabbt svar förresten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
sierra 0 Postad 10 Februari , 2006 lita på det skotten Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser