Riwallen 1 Postad 8 Februari , 2006 TJA! Har ett löst golv på akterdäck som är klätt med ett slitet plastmaterial. Så nu är det dags att snygga till där bak men vad ska jag använda? Hade inte tänkt att köra durkplywood utan klä om de befintliga skivorna med något snyggt. Så kom gärna med tips. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 8 Februari , 2006 flexiteek finns ju men det är svindyrt.. varför inte durkply? finns durkmatta på hjertmans sid.73 i katalogen... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 8 Februari , 2006 Är sånt jag har i dag men 364kr/m inte billigt. Men kanske billigare på mässan vem vet. Finns det något billigare alternativ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 8 Februari , 2006 måla?? ska du ha nåt så sätt bara maskeringstejp där det ska va annan färg och så målar du det svart... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 8 Februari , 2006 HAHAHA ja varför inte. Alla förslag tas under begrundan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 8 Februari , 2006 jag såg det ngn stans har jag för mig.. en som hade köpt en teakskiva så hade han maskat upp så brett som däcksribben skulle va. sen målade han med koto liknande färg i dom spåren som va emellan tejpningarna.. blev tydligen rätt bra... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
laand 1 Postad 8 Februari , 2006 Här, dra ner lite i listen...http://web.telia.com/~u11101231/Vinter2002-2003.htm Mvh Laand Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Treson 0 Postad 15 September , 2007 Hej, Ja det är inte lätt. Du kan ju alltid jämföra lite priser, vi har ganska konkurrenskraftiga priser både på durkplywood, färdigt teakdäck och Aikona som är ett nytt material i Sverige. Vi är agenter för Sverige och Danmark av det här materialet. Läs under marine applications på www.aikona.co.uk Lycka Till! Cornelia Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser