MagisterSkarp 0 Postad 6 Februari , 2006 Hej Jag är nybliven båtägare med modifikationslust, men saknar kunskap vad det gäller att arbeta med plast. Är det någon som har lämpliga litteraturtips eller bra länkar inom ämnet. Har provat att laga ett hål med diametern 15cm. Det var ett jäkla kladd med polyester som härdade innan jag var färdig och redskap nedkladdade. Avslutningsvis så spacklade jag med finspackel för att sedan måla, resultatet blev fint. MEN det måste finnas lite bra tipps om arbetsmetodik. /S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Peter_K 4 209 Postad 6 Februari , 2006 http://fiber.get.to/ Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
MagisterSkarp 0 Postad 6 Februari , 2006 Tackar! Det var en kannon länk.Nu har jag en del att läsa in mig på. /S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SvenBertil_J 0 Postad 6 Februari , 2006 Det finns en bok som heter Plastbåtsvård av Björn Peter Behrens, för den som tycker det är lättare att läsa på papper än på skärmen. SvenBertil Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser