forever_young 0 Postad 5 Februari , 2006 Godkväll! är det någon som har monterat belysning under vattenytan? ger ett väldigt stämmningsfullt intryck!tacksam för tips,då man helst inte vill göra hål i skrovet d.v.s akterspegeln Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 5 Februari , 2006 tack för tipset Wille! men hade tänkt mig lite starkare typ 50 watt poolbelysning,jag har sett flertalet sunseekers med belysning bak! hade varit kul om någon annan hade några tankar,hur man bäst och billigast fixar tii det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 5 Februari , 2006 Tackar tackar! ska försöka kontakta jocke! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Persk 2 Postad 6 Februari , 2006 Hej! En tanke bara, du har ju inbyggd badbrygga precis som jag...har själv tänkt på att kanske montera in LED´ s på undersidan av den istället för att ta hål i akterspegeln. Synpunkter? /Persk Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 6 Februari , 2006 Japp UNDER är kanon !!!!!! ( i porrblått ljus ) hahaha Mina lampor PÅ badbryggan (ej under ) lyser mer än väl med sina 0.3w per lampa . Och det trevliga är att man har dom på hela kvällen och natten utan att man tänker på förbrukningen av ström ....... Jag tycker att 50w halogen under vattenyten bak är för starkt . Blir lite bogstrålkastare/backlampor av det hela . Ska vara stiiiillll !!! haha stämningsljus . Titta på denna lampa , finns i vitt och blått ljus IP68 = Vattentät 0.5 m under ytan . www.gelia.se logga in som gäst trädgårdbelysning under el katalogen Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
--A-- 3 Postad 6 Februari , 2006 Hej, Vad kostar dessa LED belsysningar? /Andreas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 6 Februari , 2006 ca 130 kr st , du finner dom på järn å bygghandel och el fack !! ingår i sortimenet : Garden Lights ! Var bor du !!!! JSR Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 24 Februari , 2006 stiiil,okej med undervattensbelysning menar jag under vattnet! blir lite svagt med led! har faktiskt inte sett det i europa på någon båt under typ 50fot!bif bild,det sägs att det är perfekt för natt-fiske Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
bating 0 Postad 24 Februari , 2006 Jag söker 2 prototypbåtar för installation av undervattensbelysning. LED, halogen eller xenon. Helst ska det vara båtar i Stockholmsområdet. Båt 1. Endast belysning bakåt med LED-strålkastare. Båt 2. Belysning under vattenlinjen i skrovsidorna eller en strålkastar så långt fram som möjligt. /Marcus Båtingenjörn Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 24 Februari , 2006 kul! äntligen någon som hajat! intreserad men har båten i malmö! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 13 Mars , 2006 Kan det här vara något ? Startset med 4 st deckligths, 10 m kabel SPT-1W med 4 st vattentäta kopplingar samt utomhustransformator 12V/6W. Varje lampa är förkopplad med 1 m kabel före lampan samt 1 m kabel efter lampan. Trädgårdslampan är försedd med ss-fjädrar. Fjädrarna expanderar efter att lampan monterats och håller lampan på plats. Trädgårdslampan har 2 st vita LED-lampor, totalt 0,3W per decklight, vilket innebär att setet kan byggas ut med ytterligare 16 decklights. Artikkel nr Dim Utf Enh Inh Dfp Anm NOBB nr TUN nr Kode 40 0830 1541 Total höjd: 42 mm Ø: 40 mm Vita LED-lampor, aluminiumhus med ring i rostfritt stål st 1 20 Ny 29245057 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 13 Mars , 2006 LED lampan ( den runda LED ) säljs styckevis och UTAN transformator . 12 volt finns ju redan i båten . Själv tycker jag att denna lampa (bilden) monteras på ett bättre sätt . Med 2 skruvar sitter den bättre fast . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 13 Mars , 2006 Jocke : Vad är det för E.nr ( Best.nr )på den ? Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 13 Mars , 2006 Jocke : Vad är det för E.nr ( Best.nr )på den ? Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 13 Mars , 2006 Funkar den om man fiskar i grumligt vatten? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 13 Mars , 2006 Finns i sortimenet GardenLights,trädgårdsbelysningar . Byggmarknader och järnhandeln och belysnings /fackhandel... Var bor du ???? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 13 Mars , 2006 och i vit ... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Rogerlarsson 0 Postad 14 Mars , 2006 Bor i Sundsvall,vet ej vart man kan fina den här. Finns den att köpa på någon speciell kedja ?? Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
iceman356 1 Postad 14 Mars , 2006 Är det någon som vet var kan man hitta dessa i Stockholm området ?? //Tomas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Jocke-SeaRay 13 Postad 14 Mars , 2006 Jag är dålig på Sundsvall .. Beijer , Silvan , Järnia ? , m.m I Stockholm : ByggOle Fredells Järnia Beijer Silvan El fackhandel Woddy Heter : GardenLihgts Gelia ***************************** Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 30 Juni , 2006 jaha! då sitter ljusen där!! kan verkligen rekomenderas för natt-bad eller natt-fiske Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Wormit 2 Postad 28 Juli , 2006 Snyggt! Sitter de i badbryggan? Ingen bild på montaget? //Wormit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 17 Augusti , 2006 Hej! allihopa,jag hoppas alla haft en lika trevlig båtsommar som jag!! jag har fått flera mail om var man kan få tag i undervattensbelysning som monteras i akterspegeln under vattnet! bif adress :www.aqualights.org kan verkligen rekommenderas! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
forever_young 0 Postad 13 Februari , 2007 Plockar upp tråden igen,eftersom vi går mot ljusare tider! undrar också om det är någon annan som har någon lysande ide!!! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser