Hovis 0 Postad 5 Februari , 2006 Hej Är det nån som vet vem kan kan vända sig till om man behöver byta ut botten på en dyna till en Bayliner 2655 helst norr Stockholm? Jag har allt men behöver nån som kan spika/häfta så det blir rätt. Bifogar bild på rutten dyna. häls Roger Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Olof_M 1 Postad 5 Februari , 2006 Prova att söka på sadelmakare. Lycka till! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Fredrik_J 0 Postad 5 Februari , 2006 ...eller tapetserare! (Klär om möbler) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 8 Februari , 2006 När jag bytte dynor i min gamla flipper så gjorde kapellmakaren dynorna åt mig. Så kolla där med vetja Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
errol 0 Postad 8 Februari , 2006 Jag gjorde det själv. Det är inte så svårt. Tänk bara före så går det bra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peter0152 0 Postad 8 Februari , 2006 Jag skulle också försöka själv, kolla hur det gammla satt. Kör med en häftpistol, sträck ordentligt. Har klätt om stolsdynor med bra resultat. Har även lagat kapellet med tantens symaskin också bra resultat. mvh peter. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser