jalmar 0 Postad 11 Februari , 2006 Här kommer en bild på några mg medlemmar hoppas ni har de bra och att våren snart kommer /jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 11 Februari , 2006 Aaaa så fint...man ser ju NÄSTAN att det är jag, Morsan och Nurse, Bilden är lite mörk, men du var väl kanse på lyset när du tog den? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 11 Februari , 2006 Kanske glömde jag blixten för att det inte skulle blänka i fönstren /jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 11 Februari , 2006 Denna bild på fotöljen tycker jag blev bra /jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 11 Februari , 2006 Skulle kunna tro att du är dörrvakt /jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 11 Februari , 2006 Jepp nog är jag dörrvakt alltid, men jag är så klent byggd så jag får nöja mig med att vakta Damernas Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 11 Februari , 2006 Och här ser jag nästan ut som en dörrvakt. P.S Kolla märket på min Pikè D.S Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 11 Februari , 2006 Stämmer bra Wille. Båtplatsen som är tom i bakgrunden äger puben i samma hus, jag får låna den då jag levererar sprit och öl till dem i mellanåt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Morsan 0 Postad 12 Februari , 2006 Så var vi där igen, varför har vi inte obegränsat med pengar. Vill ha..... Nord Västen lockar fett Det blev bara två vinglas i plast //Morsan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nurse 0 Postad 12 Februari , 2006 Ja du morsan du får väll som en annan drömma det är ju i alla fall gratis! Ska du inte till Stockholm och Allt för sjön? Där kan man få drömma ändå mer och än en gång bara konstatera att man inte har tillräckligt med pengar, men kul är det att gå där och få nya ideér och tips/Nurse Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
krawa 4 Postad 12 Februari , 2006 ja de e ju de primära att titta efter vimplar nu när de finns ett riktmärke . skit kul atrt träffa de jag träffade speciellt dig wille. nu e de mycket tankar ombord i mitt lilla huvud. tack för att ni alla gör det trevligt att besöka denna sait och chatten..... hopas att det blir en träff på något sätt i sommar. ps. påminner om träbåtsfestivalen i henån i början av aug. första helgen. // krawa (micke) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Morsan 0 Postad 12 Februari , 2006 Nä Nurse, jag skall inte till Stockholm, men trivs rätt gött ändå Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
SteinarP 0 Postad 17 Februari , 2006 Lade ni märke till att det stod FRAM bak på motorn!! (på oljefiltret). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser