DeLorean 0 Postad 4 Februari , 2006 Hej på er.... Tack för en kul kväll på mässan. jag hittade min favorit: DeLorean Och Jalmar inspekterar havets DeLorean Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 4 Februari , 2006 Oj glömde nämna att Nurse var med på samma bild Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
nurse 0 Postad 4 Februari , 2006 Ja, du får ju inte glömma mig! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 4 Februari , 2006 Hej Nurse....Nä jag glömmde inte dig, jag bara tänkte lite långsamt, (dagen efter du vet). Men roligt var det. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 7 Februari , 2006 Hej morsan o delorean kolla vilken motor jag hittade idag 1078hk 1500rpm tänk och sätta den i orrskären /jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Morsan 0 Postad 7 Februari , 2006 Det var en redig bjässe, får den plats i Orren då? Förresten Jalmar, har du vattenskidor? Det skulle gå att åka rätt snabbt med ett sånt kraftpaket kan jag tänka ;o) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
DeLorean 0 Postad 8 Februari , 2006 Den är väldigt gul......kan det vara en Cat? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jalmar 0 Postad 8 Februari , 2006 Du har gissat rätt,kolla vad jag hittade idag en lotsbåt som behövde service av motorn. Oj vad jag är glad att få känna vågorna slå mot botten medans jag servade nu börjar längtan bli stor till att få i båten själv /jalmar Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser