Riwallen 1 Postad 1 Februari , 2006 Hej på er alla sneseglare! Är ute efter ett begagnat kylskåp med kompressor. Har ni något te mig? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gedda 24 Postad 1 Februari , 2006 Deala lite nere på mässan så kan du nog få ett bra pris :-) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 1 Februari , 2006 Alltså är inte ute efter något nytt utan begagnat så det kommer ändå bli sillnad i pris Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 2 Februari , 2006 Ingen som har någon till övers? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
svante-raptor 0 Postad 2 Februari , 2006 Tja... kanske det... hade ev. tänkt å köpa nytt kyl i år å då blir ju det gamla över... är en coolmatic 65 lit, vet inte årsmodell å så men fonkar gör det alldeles ypperligt... Tänkte kolla av marknaden lite under båtmässan, så jag får väl se om jag kan bestämma mig efter den isåfall! Vart håller Du hus nånstans då å kan detta va nåt för dig? //Svante-raptor - Utternklubben Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
malm11 0 Postad 17 April , 2006 Hej! Ar sjalv (US-dator) ute efter ett kylskap till min gamla kutter. Ar kompressor-kylskap det basta valet? MVH Malm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 17 April , 2006 Det beror på hur du har tänkt att driva det. Dom flesta kör på 12v och då är kompressor drivna snålast på el. Det går att ha ett gasoldrivet, praktiskt om man ändå har en gasolanläggning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
malm11 0 Postad 18 April , 2006 Ar inte gasol riskabelt i bat? Malm Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
qwintus 0 Postad 18 April , 2006 Nädå, inte om det är rätt installerat. Flaskan i skåp/låda vetilerad till utsidan, läckage varnare och gärna en gasvarnare också. Besiktigad varje år av fackman, så är det ingen fara. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser