groto 0 Postad 30 Januari , 2006 Någon som vem som kan byta plexi i en Gebolucka? Gebo tillverkas inte längre i den modellen med falls på undersidan för att passa in i befintlig inredning! /g Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
groto 0 Postad 30 Januari , 2006 God morgon Wille, Tack för infon. Kollar med Allmekano dom kan byta en helt slät ruta. Jag kollar! Fyren är: Sälöknapp, tagen från den väg som nästan ingen går!! /g Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
groto 0 Postad 30 Januari , 2006 Hej Wille, Jag skall försöka montera ner en i morgon och åka dit med den så kanske han kan se om dom klara av att fixa det. Återkommer med mer info! /g Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Havskatt 18 Postad 31 Januari , 2006 Du kan prova med ortens glasmästare, kolla på ett material som heter makrolon. Det är dyrare än plexiglas men du kan kall bocka materialet plus att det inte blir sprickor i det som det blir med tiden i plexiglas som sitter i en skakig miljö. Gjorde själv ett sjökortsbord där jag bockade nederkanten hos lokala plåtslagaren, funkar hur bra som helst. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser