munter 0 Postad 27 Januari , 2006 gokväll.med tanke på att mina segel börjar sjunga på sista versen och jag har lämnat in tipset idag ,var fan har tipsextra tagit vägen ????? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 27 Januari , 2006 Jag tippar på att Du seglade med nya segel sommaren -95, och sen dess inte hängt med i TV-världen. Det sista avsnittet av Tipsextra sändes den 18/3 -95. Själv slutade jag kolla på TV år 2001. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
munter 0 Postad 27 Januari , 2006 o fan,men hästtippet e kvar ser jag i dagens papir,konstigt men det var så roligt när det plingade. men då var man ju på muggen o pinkifiserade fördetmesta. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 30 Januari , 2006 Det är fördelen med satelit tv Nätbrynja och pilsner varje dag. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 30 Januari , 2006 Jaaaa...Herregud.Tack för att slippa.... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
munter 0 Postad 31 Januari , 2006 nemen hustran gillar du inte saloongsfulla ,kramgoa killar som kollar på fotboll . Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 7 Februari , 2006 Det gör vi väl alla Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst skotten Postad 8 Februari , 2006 Fotboll??????? Fattar ingenting???? //Dan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 9 Februari , 2006 Det hade vi inte räknat med Skottisch Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser