Gameburg 1 Postad 26 Januari , 2006 Nidelvklubben har fått en ny medlem, 5904 önskas varmt välkommen! Det har varit lite låg fart på detta forum, men förhoppningsvis blir det lite bättre när vårkänslorna trycker på ;-) Det blir ju vad vi gör det till!;-) mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 27 Januari , 2006 Välkommen till nidelvklubben JanOlov :-) mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 7 April , 2006 Braxen önskas välkommen till nidelvklubben! mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
braxen 0 Postad 7 April , 2006 Jag lyfter på hatten! Önskar dock att det var presseningen över nidälvan som lyftes men det kommer... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 29 Maj , 2006 Rudarpappa önskas välkommen till klubben! mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 5 Juli , 2006 Nfkarlsson önskas välkommen till nidelvklubben! mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 9 Augusti , 2006 webbola hälsas välkommen! mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gameburg 1 Postad 5 September , 2006 Likaså aktertamp! Tänkte passa på att höra efter hur ni haft det under sommaren? Själv har jag haft min hittills bästa båtsäsong med ca 350 nm. Mestadels kortare helgturer, men även en längre runda utomskärs har hunnits med. mvh Patrik Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser