hustran 0 Postad 23 Januari , 2006 Nu har det knölat till sig för mig igen f-n.Kan av någon anledning inte använda smilys,det blir blått och piper till högt o gällt,Hua.Någons ande har tydligen illvilligt smygit sig in här igen.Vad gör jag? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 24 Januari , 2006 Du har säkert spärrat pop-up i Windows eller i antivirusprogrammet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 24 Januari , 2006 Tack!Vet inte vad jag gjorde,men nu fungerar det igen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 24 Januari , 2006 Hur gick det med kacklicken? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 25 Januari , 2006 Tack,bara bra(borta). Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 26 Januari , 2006 Kan vi nstrunta i min Kaklick nu,jag tyckert det är lite pinsamt.Såsmåningom kanske även jag lär mig datorer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
jack_sparrow 0 Postad 20 Februari , 2006 hmm...jag är data tekniker och kackliker är ett nytt begrepp för mig..har informerat min kollegor angående kaklicker men responsen har över lag varit negativ gällande dessa kacklickiska fenomen. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser