Roxenskeppare 0 Postad 23 Januari , 2006 Kan man diskutera tömning av septitankar direkt i sjön på avdelningen Slösnack? Det ska ju vara en avdelning för inte så rena trådar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 23 Januari , 2006 Självklart,Roxenskepparen,Självklart.Kom igen jag är idel öra. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 24 Januari , 2006 Jag börjar med att lägga ut en bild på några som skiter i vattnet helt öppet. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 24 Januari , 2006 Och även en bild som visar var de som tömmer på fel ställe kan hamna. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 24 Januari , 2006 Hur menar du?Vad jag förstår,har de just gått iland.Kloka som kor. Bild nr.2 ser ju skrämmande ut,diarre.eller?.. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 Januari , 2006 Tyckte det såg mumsigt ut. Nä det är inte rätt avdelning tycker den hör hemma under seglarsnack. En riktigt skitavdelning. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 24 Januari , 2006 Men,men,men..Diarre drabbar även motorbåtsåkare..eller hur. får man inte vara seglare,Här.? Trodde inte slösnack kategoriskt vände sig mot dylika. Hälsning från 1 som gillar att färdaspå sjö o hav. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 Januari , 2006 Sorry Hustran får väl lägga in en smileys Emot seglare. Visste inte att det skulle göra dig så upprörd. Tror inte diarre drabbar motorbåtsåkare däremot förstoppning kan jag ha problem med. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 24 Januari , 2006 Hurra!Riwallen,då behöver man inte oroas för dina utsläpp. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 24 Januari , 2006 Bild nr 2: Klassisk tornedou med rösti, smörslungade grönsaker och cognacspetsad pepparsås intagen på Kanalkrogen i Berg efter en fyra dagars tur på Kinda Kanal sommaren 2005. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 24 Januari , 2006 HAHA har jobabt på Kanalkrogen får några år sedan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 24 Januari , 2006 Ja då kan det ju inte ha varit du som kackat på det tallriken Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 24 Januari , 2006 Vilka av de olika MG-arna har gjort vilken hög? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 24 Januari , 2006 Det kan bli svårt att identifiera...Ha ha ha,men inte troligt att det är någon MG.are,de bajsar ju helst i sjön. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
peos 0 Postad 25 Januari , 2006 Så då ska man inte käka på Analkrogen? Peo Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Riwallen 1 Postad 25 Januari , 2006 HEHE vilken humor du har. Kanalkrogen har varit suveränt vet inte hur det är nu. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 25 Januari , 2006 Det blev för många skithögar att välja mellan Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 25 Januari , 2006 På bilden menar jag naturligtvis Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Wille Postad 25 Januari , 2006 Givetvis, vem kan tro något annat? /Wille Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 25 Januari , 2006 Hahaha, den största högen vet jag vems den är. Men jag vågar inte säga vem det är, för Pe... för han blir sur på mig om jag nämner hans namn. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 25 Januari , 2006 Visste inte att han var ett blåbär. Där ser man Jag tar på mig en hög, halvlapp som jag är producerar jag en hel del ren skit Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 25 Januari , 2006 Det blå högen kan ju iofs vara hustran, hon sa ju i en annan tråd att det blir blått och piper till högt o gällt Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Terrafobica 68 Postad 26 Januari , 2006 Ja, herre jösses! Tänk vad lite bajshumor kan få folk på gott humör Ps, undrar om Hustrans kacklick är inblandad i detta? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Roxenskeppare 0 Postad 26 Januari , 2006 Efter namnändringen till DöSnack kan vi väl stänga denna tråd om inte ytterligare en namnändring sker till SkitSnack. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 26 Januari , 2006 Hmmmm...vem startade den här tråden?OK.Jag tar på mig den stora blå.De andra vågar jag inte nämna,vem jag tror har åstadkommit,men har mina tankar.att sånt här bajssnack livar upp tillvaron beror säkert på att vi kommit så långt från verkligheten,med datorer,stress o annat fanskap.Vi måste få Fnissao larva oss,vara barnnästan hela livet. Humor gör att man ser verkligheten.Det är härligt att veta att där ute finns kul människor,HURRA! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
FinnSpeed 0 Postad 26 Januari , 2006 Då har vi bilden klar för oss, vore skoj att få höra ljudet också högt och gällt. Kanske en MP3a Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 26 Januari , 2006 Va,F.n är en Mp3 a?som lantis klarar jag inte alla dumma förkortningar. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 26 Januari , 2006 Högt o gällt klarar jag oralt... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
Gäst Sjorovarn Postad 26 Januari , 2006 Håller med dig. Trist bara att så många (eller få och högljudda) har så lite humor att sånt här måste gömmas undan på ett ställe där det inte syns. Ännu mer trist att de lyckas stuva undan humorn, oavsett typ, till en sån här vrå. PS. mp3 är ett filformat för ljud. En mp3-fil kan man spela in på datorn, och kan således också spelas upp på den samma så att man hör ljud. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser
hustran 0 Postad 26 Januari , 2006 Det här är ingen vråDet här är det reella forumet,för riktiga människor. Vi alla behöver LEKA,f..n ta er andra.sen kan man ju undra om det bara gäller båtfrågor,det behöver vi alla få svar på,Tack!MG.Det här främjar kontakter.Är så glad över fånerierna,förgyller tillvaron. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra webbplatser